Äta bör man..

Och vad gör man när man har totalt NOLL att göra? JO man äter:) eller handlar, men det har jag gjort tre dar redan den här veckan, så börjar bli lite smått tråkigt.. Vilket händelserikt liv jag har..! Imorn blir det äntligen jobb!

Igår va jag i allafall hos Jenny:) och de va händelserikt i alla fall:D Åt som vanligt haha! Hyrde film, som tyvärr va sämre än väntat, men snygg är han ändå;P Sen va vi ju tvungna att provsminka lite, men man blev inte så mkt klokare ändå hur jag ville ha det.. Funderade på att liva upp min tråkiga frisyr med lite svarta slingor, men man vet ju aldrig, hinner ångra mig 100 innan de väl är gjort, men man måste ju chansa lite i livet, vilket gäller ALLT!

Jag känner att inläggen blir tråkigare och tråkigare för varje ggn och att ändå ingen läser, så varför skriver jag? Också ett tidsfördriv kanske..
Hur kommer det sig att jag lyssnade på julradio.se hela kvällen igår? :P

Två dagar kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0