Frittfall eller bara pulka?

Det var några dar sedan.. har inte haft lust helt enkelt.. Nu har jag väl egentligen minst lust att skriva, för nu är jag ledsen.. men det är nu det är bäst, det kommer inget bättre tillfälle.. Brittany Murphy dog igår.. jag blev helt tom när jag fick veta det! Hon var en av mina absoluta favoriter.. Den bästa filmen är helt klart Uptown girl, har sett den mångamångamånga ggr.. ångrar att jag inte tog med den hit, när jag åkte tidigare idag.. tog med mig hela lägenheten förutom den, känns det som.. Nu dröjer det länge, länge innan jag återvänder.. om jag nu gör det vill säga! God jul, här sitter jag i min lilla jävla säng och vet inte ens vad jag ska tänka på..  Jag vill ut, lägga mig i snön och låta någon på pulka köra över mig! Eller så skenar jag ut själv och sätter mig på en pulka, jag vill ha FART!!! Nu skulle jag tillochmed kunna sätta mig i frittfall bara för att få känna att jag lever! Hej, här är jag, hon som aldrig någonsin skulle sätta sig i frittfall i vanliga fall, hon måste ha slagit sig.. hon verkar lite... ja vad säger man, hon skrivet tillochmed om sig själv som om det vore någon annan..  Nu är jag mig själv igen^^,

Har dock blivit lite små besatt av Erik Grönvall, vinnarlåten Higher.. Vad händer med mig?
Jag orkar inte ens sumera dagarna som gått.. jag minns ändå det som är värt att minnas :)

Detta är inget deppigt inlägg! Så det så! Nu känns det bättre:) Lite!
Ge mig lite jul nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0