Gör som 2030 andra idag..

..skapa din egen blogg!

och då var det dags.. att vara som alla andra! Nu blir detta min ofentliga blogg och ja jag erkänner att jag blev sugen att skriva lite normala saker igen..som om allt jag skrivit innan inte va de!? :P Kanske inte! Dags att vara lite kreativ!
Eller kreativ och kreativ.. vad har jag egentligen gjort idag? Sovit till 11, fått goda nyheter av mamma, åkt till hemköp och hämtat paket, kollat Andra avenyn och sedan suttit här och kämpat med den j*vla designen! Kreativt va? :P
Igår tog jag fram adventsljusen, eftersom ingen annan gjort det.. men frågan är:
Varför gör man så löjligt korta ljus? Och varför gick jag på att köpa dom? Svar på fråga två är iallafall att det inte fanns några andra och jag orkade inte leta i andra affärer..

Sedan kom jag och tänka på min fina resväska som fortfarande står kvar framme på golvet.. tom i ochförsig.. men det är bara 18 dagar sedan jag kom hem från Lanzarote.. Tror den står där av två orsaker, 1. Jag vill försöka minnas känslan av sol och 2. jag orkar inte bära ner den i källaren :) Två ganska bra anledningar, men den första lät bäst!
Och då var det första inlägget skrivet..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0