Hej verklighet..

Idag har det varit en till en början bra dag, förutom all is på bilen..och i bilen, tkr ändå om min lillaproblem bil! Förutom det, så varade hela dagen i Tierp, det är väl där jag hör hemma! Bästa J och jag hyrde filmer, åt, åt och ÅT! 3x dipper, grillad kyckling, potatissalland, morötter, paprika, chips och cola såklart! Kan en dag bli bättre? Tack fina du för att livet blir enklare<3

Åkte sedan hem en sväng till familjen, något väl behövligt! ........
...och nu sitter jag här igen på samma plats jag alltid sitter, på MIN plats! 

                                          
Detta inlägg var inte allt för kul, med det är inte verkligheten heller, så det kanske jämnar ut sig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0