Jävla IS!

Gókväll:) Detta har varit en väldigt bra dag i stort sätt! Sovit länge, blev dock lite deprimerad av att det FORTFARANDE snöade ute, (vilket det hade gjort sedan igår kväll..) sen frukost med en latte macchiato (den var dock färdig köpt, är man ledig så är man:P) och Andra Avenyn! Därefter traskar man ut i en halv meter snö, enligt mitt ögonmått, och är på väg till garaget för att hämta en borste att ta bort all snö med, från min stackars lilla bil.. MEN DÅ! Jag lägger mig raklång på ryggen i all snö! AJ! Första tanken var, SÄG att ingen såg, för fan va kul det hade sett ut.. och andra tanken var.. bröt jag ryggen? Haha! Klarade mig som tur var, från båda!
Väl iväg var jag lika rädd som när jag halkade.. SHIT va halt det är ute, vågar knappt köra, omöjligt att styra:P
                                           

Åkte till Jeny en sväng och lekte lite:) Ännu mera kort och lite film:) Sedan bar det av till Stan med bror för lite julklapps shopping! Vi åt på bästa restaurangen såklart, länge sen sist men såklart lika gott som vanligt:) På vägen hem hittade vi en snarkande kusin på tåget, haha vi satt och skämdes lite i smyg:P

Nu sitter man och dricker ljummen hallonsoda och kikar på Bridget, det kunde ha varit bätte.. :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0