Julstämning på hög nivå..

..på jobbet. det första man kände när man öppnade dörren var jullukt, LUSSEKATTER i långa vägar! :P Det första jag gjorde när jag kom in va att gå en rundvandring å kika på allt pynt som tagits fram:P Snacka om mkt! Haha! Sen var det väl bara att fortsätta va på humör, så det blev skinkmacka och julmust till "lunch" :P

Sen gick dagen snett, när jag väl slutade.. Halkade såklart ute i mörkret och slog båda knäna och dessutom gick byxorna sönder.. inte og med de, så springen er gubbe in i mig 5 min senare när jag kom från affärn.. Va fan! Nu sitter man i tierp alldeles öm i kroppen:P Det blir en soffliggarkväll i kväll känner jag, med lite Cirkus Möller :) Något jag behöver..

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0