Kemi..

Idag är en bra dag! Ställde klockan på 8, en stund senare ringde Svensk Cater och sen la jag mig igen.. nån timme senare ringde jobbtelefon igen, vaknar och springer upp och sedan stannar jag uppe för säkerhetsskull, annars skulle dagen bli försörd om jag sovit ännu mer..
Tekakor i soffan med morronrock och Days of our life.. fan varför kollar jag på de? Det måste vara det mest tragiska program som finns:P Aja duschade, åkte till stan en sväng med Ida, fönstershoppade och hade buss-fika:) Sedan hem och packa, inför flera dar, djur, kläder, sprit och mig själv, det viktisgaste! Så nu överlever jag några dar till:)  Och då sitter man hos Mor och Far nu, dock är de inte hemma :P Det är barnprogramsdags i huset och även läxplugg.. gamla roliga tiden med kemi! Haha, ska hjälpa bror att plugga till hans prov imorn.. men titta hur barnen behandlar sina saker nu förtiden.. :P Dock var min kemibok oxå lite mörbultad men inte fulls så allvarligt som denna :P haha!
                                                           
Imorn är det back to work, rätt skönt faktiskt, om man bortser från den mörka, kalla tiden på morgonen och rut-skrapningen..
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och Produkter i kassar! :D <3

2009-12-03 @ 21:08:05
URL: http://lyckokulan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja de glömde jag skriva, men det va ju såklart självklart:D Haha!

2009-12-03 @ 21:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0