Kort-lekar :)

Ställde klockan på 8, vaknade och ställde den på 9 :) Drömde att jag stängt av klockan ännu en ggn och sedan sovit heela dan tills bror kommit hem från skolan.. dock så vaknade jag kl 9 av klockan och blev bra chockad av min framgång :P Lite stolt över att jag inte ännu en dag sov bort hela dygnet :) Drack ett glas juice till frukost och sedan maxade till affärn och köpte fika och sedan till Jenny:) Det blev några timmars kort spel och bråk om ny-påhittade regler, panik och skrik. HAHA x) Fan va kul det kan va att spela kort!

Sedan blev det affärn med mor, sen lunch och plugg med bror. Men vem fan har kommit på namnen: Jostedalsbreen, Varangerfjorden, Gudenån, Stavanger  . ovs. ovs ?  :P

Aja, får se hur kvällen slutar, snart har väl även jag lärt mig hela Norge och Danmark :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0