Krydda vardagen lite..

HAHA, det börjar ju lite omoget, men vadå? :P Kanske ska börja från början av dagen istället för med slutet..
Vart i valbo idag med mor, hittade en vit klänning som jag ska ha på lördag på KALAS :) Är sååå supernöjd med den, så jag har till och med provat den flera ggr här hemma:P Sedan blev det lite julklappar och sisådär!
Sedan blev det lite matteplugg med bror, än sålänge fattar jag det mesta av åttans matte, haha:)

Sedan blev det lite Jenny-lek:D Alltid lika kul!Gjorde världens FULASTE och roligaste video, sati nästintill och grinade av skratt:P Och sist men absolut inte minst så kryddade vi kvällen med lite kyddparty i sjukarby:) Jättemysigt och massor av fika:) Det tkr vi om!

Förhoppningsvis kan jag tvinga med mamma till uppsala imorn, har blivit beroende av allt på make up store, så måste bara dit och göra av med lite pengar känner jag:)

Puss och gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0