Spöken?

Och då var det dags att gå igenom helgen:)
Jobbat igår, för lite folk, en chef som är irriterad över idol och en massa jul överallt, bra dag:) Haha! Mot kvällningen blev det massa fix å grejs:) JAG lyckades äntligen md dom jävla lösögonfransarna. (haha, men såklart lossnade den ena halvt mitt under kvällen, och limmet låg såklart hemma.. men vad hade man väntat sig?) Det blev i alla fall Kalas med Zillah:) Bra kväll, dock va alla människorna så konstiga.. inte många som dansade, trots att det var ganska mkt folk, så vi vi hade i princip golvet för oss själva:P Funkar ju bra det oxå!
Det blev en tidigare kväll ändå, vi gick till donken och ÅT! Fan vad jag åt:P su underbart gott det var, Nuggets, såklart;D Sen var det såklart buss till vattholma och sen tåg därifrån..så less man blev, men fick i alla fall skjuss från station sen:)

Idag belv man väckt vid 12 och vid 13 gick vi till grannen på lunch:) Supertrevligt. Och jag blev så glad att Mikaela kom och sträckte upp armarna till mig och ingen annan, det var hos mig hon ville sitta:) Söta Unge! Sedan spelade vi biljard i timmar, fan jag börjar nästan bli bra nu:) Men sen hände det oväntade, lite smått läskiga.. Eftersom vi va i farmors och farfars gamla hus, så måste, det VA dom som var där, jag vet det! Ett ljus från en stor ljusstake på en byrå, ramlar helt plötsligt ner på golvet, MEN det hamnade av någon anledning bakom ett annat bord, än vad den stod på, och mycket längre bort.. Ingen va ens i närheten när det hände.. Jag vill tro på spöken, jag vill att dom ska vara närvarande.. :( Saknar er så otroligt mkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0