Home.

Ja, brun och lycklig var det? En aning brun kanske och rätt lycklig att vara hemma igen:) Haha, vilken jävla vecka vi har haft alltså. De bästa dagarna var den riktigt första dagen då vi gick ut och firade på kvällen med restaurang, krogar och karuseller OCH fredagkvällen då vi åkte på skandinavien party, poolparty, skumpart och en helt jävla galen kväll. Jag fattade knappt bad vi höll på med. Men ack så kul vi hade:) De två sista dagarna var inte alls riktigt lika roliga då jag drog på mig en matförgiftning.. Men så fort jag kom hem till mitt älskade hem så var den som bortblåst. Jag är så glad att vara hemma. Har i och försig dragit på mig en lagom rolig förkylning istället..
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0