Någon helt annanstans.

Det har varit en helt overklig helg, men fan så underbar den varit. Har b la jobbat min sista dag i Öregrund, tråkigt kan man säga, saknar alla. Men vi ska ses OFTA:) Lördag kvällen bar det av på äventyr med fina männsikor och den avslutades med nattbad i svart vatten och fyverkerier någon helt annanstans, med en någon jag tycker om. Denna kväll kommer jag aldrig glömma, fina människor♥

Nu sitter jag på golvet omringad av resväskor och kläder. För nu är det inte många timmar kvar alls innan vårat plan lyfter. Rättare sagt tretton timmar och sju minuter. Helt jävla galet. Bulgarien är SÅ nära nu så att jag nästan känner lukten av havet och drinkarna :D Om mindre än ett dygn är vi framme. Det går bara inte att fatta. men det är så sant. Snart är vi här..
            
Vi ses om en vecka, bruna och lyckliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0