Julmys.

Dagarna bara går.. jag hinner knappt med fast det gör inget för jag svävar på moln.
Igår gjorde jag å bejb julgodis och imorn blir det julmys i Gävle. J a g l ä n g t a r . .

                    

Har även hunnit inse att kryssningar inte är något för mig för fem öre.. Var på julbord med jobbet, trevligt men ajaj. Blåsigt till tusen och jag låg å gosade i hytten på hemvägen. Haha, trevlig resa. Nästa år blir vi på land.

Jag kan typ inte fatta att iövermorn kommer tomten (: Hihi. Gud så skönt att vara ledig ett tag nu, det behövs verkligen. Förresten, miiiiin SOFFA :D
         

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad fint det blev! :D

2010-12-23 @ 15:08:23
URL: http://wildatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0