Pappa.

Vad ska jag göra utan pappa? Han gör allt möjligt..
Igår kväll när jag skulle till Gävle ville inte bilen riktigt vara med.. Den gav inte ifrån sig ett enda livstecken.. Och begåvad som jag är sa jag till J, att den säker funkar om man borstar bort snö från huven.. Men den funkade inte då heller, konstigt nog:P Haha, och såklart var pappa min räddning. Han kom med starkablar och fixade. Tack och lov. Fy fan för kylan alltså.. Det var kallt i bilen hela vägen till stan och sterion började inte funka fören jag var framme.. :P Dessutom är alla tågen försenade nu för tiden och min ansikte förfryser varje morgon.. men annars så.. Okej, jag är väldigt jävla trött på det här nu..

Lite bättre känns det dock, att det är fredag imorn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0