Något Obra!

NU har jag kommit på en sak jag är väldigt bra på, som tyvärr är dåligt, men som är bland det roligaste som finns :P GÖRA AV MED PENGAR! Förra veckan va vi i Uppsala.. i förrgår va vi till både Valbo OCH Gävle, och nu sitter man och funderar på att återvända till Uppsala imorn igen.. Usch vad jag handlar, men fy så kul det är!
Jenny fyllde år i måndags och det blev Donken frukost, underbart:D Meningen var väl att vi skulle äta och sen åka igen, men det blev till och med lunch på samma ställe:P Haha!
Trevliga människa på donken, titta va snällt :D <3
                                 Jenny sa något så fint till mig när vi satt i bilen och åt och jag började sjunga på Hästpojken :P Haha " Du får sjunga med mat i munnen, för jag fyller år idag" :D Så fiiint sagt! ♥
Vi handlade väälidgt mkt oxå, det mesta på rean, åh så kul de va:) Sen på kvällen belv det mera firande och Jenny blev såå glad över min bästaste present :D EN ÖVERLEVNADSLÅDA! Alla Måsten i hennes liv :P Haha!

Idag va vi på vår första lektion i Naturkunskap B! Vi fick sitta i ett rum med telebild, vet inte hur många ggr jag ville börja skratta åt läraren som satt å pratade in i en kamera i GIMO av alla ställen.. Var dock tvungen att tänka på hela tiden att det var "direktsändnig" och att hon även såg och hörde oss :P Jobbigt! Och fy vad lektionen va tråkig.. kom precis ihåg alla jävla lektioner med kemi vi hade i 8-9, exakt samma känsla fick jag idag! Jag vill inte, jag fattar inte:P Usch!

En ledig dag till, sen börjar jobbveckan på två dagar!  Och på lördag kommer Basic Element till KALAS! JAG VILL DIIIIT! Vi får väl se vad som händer!

Nu har jag varit duktig och gått igenom flera dagar så nu räcker det för ett tag:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0