Tid.

Nå, hur har veckan varit?
Måndag.. fan jag börjar bli gammal, vad fan gjorde jag i måndags? Jo just det, i mådags hade vi Kryddparty hos J. Vi bakade mer eller mindre superlyckade saker, trots alla om och men:P Sen på sjävla partyt handlade jag väl lite väl mkt, som vanligt.. eller två saker kallar jag inte mkt, men det är ju så jävla dyrt!! Skit samma, lön imorn:) Tisdags gjorde jag inte allt för mkt, va hemma hos mamma, som tvingade ut mig på promenad en sväng, vilket jag gick med på om jag fick bestämma hur långt vi skulle gå, så så vad det! Sen, jo just det:) Jag tog tag i alla telefonsamtal jag skulle fixa, hela tre stycken! Min livscoach tjatar ^^ Haha, men det är det värt, för fy så mkt bättre jag mådde efter det:) Onsdag var de skola, och JA, jag måste erkänna att jag tkr det är yttepytte kul:P Förstår ju tilloch med KEMIN :D Vi var till skolan tre vändor den dan, av egentligen ganska meningslösa skäl, ialla fall det första:) Men vi ska få 1300 i månan av att gå på EN lektion i veckan, skapligt:) Detta gillar vi! I torsdags var jag till Face & Body center i Gävle, min julklapp :) Åh, va mys det va, ompysslad i en hel timme:) På kvällen blev det Thaimat, och lunch dagen därpå :) Fredag, JOBB, JOBB, JOBB! På tiden! Dagarna innan tänker man Åh nej, jag ooorkar inte gå upp tidigt å jobba, men när man väl sitter i den efter10minutervarmabilen ovh lyssnar på morronpasset så mår man på topp:) dagarna går ändå så fort på jobbet, oftast i alla fall! Usch, tog med mig TOLV semlor hem från jobbet..fick i mig två^^ (Skänkte bort de mesta till grannarna, men ändå står det fyra kvar nu och idag är det söndag) Lördag, lika så, upp en timme senare, vill säga 07.10 Wihoo! Va helt ensam idag, men det gick bättre än bra:) Mer folk än det brukar, måste vara semlorna^^ Sen blev det inte så mkt mer, åkte hem och la mig i soffan och tkte synd om mig själv eftersom jag inte orkade laga mat, så jag fick gå till staffans och köpa en barnpizza :P Duktiga jag åt upp hela med Bea och pizzasallad på:D Två filmer från tvn klämde jag i mig oxå.. Och då har vi kommit till dagen idag! Fucking Söndag! Sov länge.. blev nästintill väckt vid tolv, nej Innan tolv va de faktiskt, känns bättre att säga så:) Åkte till affärn å köpte Mumsfrukost:) Sedan la sag mig i soffan med en film och åt :) Jag har faktiskt namnsdag^^ så jag får, i ochförsig brukar mångamånga sndagar se ut såhär mer eller mindre, men vad ska man egentligen göra på veckansvärsta dag? Är glad att det blir ny vecka imorn! Tack!

Det blir aldrig som det ska bli..vem bestämmer att det ska bli annorlunda? Inte jag..

Jo just det, nu kommer minnena tillbaka! I tisdags gorde jag dessa :) Fy vad duktig jag kände mig, för tid tog det.. men tid är allt jag har!
                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0