Vem är han?

Dags att skriva kanske.. Har påbörjat ett inlägg flera ggr, redan för några dagar sen, men det blev inte så mkt mer.. Har väl ändå inte hänt alltför mkt, allt är alltid så för mkt vardag ändå :P Men nu så för söker vi igen:) Fortfarande vardag dock!

Usch, jag är lite irriterad på mig själv och mitt minne..! Idag på jobbet kom en kille i 16-17-18års åldern? och en tjej in..Kände igen honom så jävla väl, till och med rösten hans.. gick å funderade på vem han kunde vara och tillslut VISTE jag bara att jag har sett honom i någon/några filmer.. MEN vilken?! Jag fick totalt hjärnsläpp å kunde inte tänka på ngt annat, bara måste veta det nu, när en kändis kommer in å fikar hos mig så måste jag ju veta vem de är:P Dessvärre hann han gå innan jag kom på att jag skulle fråga. Haha!

Patetiska jag var tillochmed tvungen att googla när jag kom hem, men utan någon vidare framgång.. jag menar, vad ska man egentligen söka på? :P Detta är frustrerande och lite smått löjligt :P

Idag åt jag ÅRETS första semla :D Och fler kommer det bli.. usch kommer nog bli less på dem innan fettisdan ens har passerat:P Men har man det bästa jobbet så har man:)

Okej, detta var inte allt för roligt att läsa, men det skiter vi i nu! Känner mig inte så rolig idag, så bjuder på denna istället!
                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0