Zebra-lakan!

Meningslösa tråkiga dag.. vad gör jag egentligen? Äter våfflor och glass till frukost, och sedan åker å hämtar ett paket från hm, vilket jag ändå blir jävligt arg över, (efter att ha väntat i över en månad på mitt zebralakan så får jag nu veta att det är slutsålt!!!! AAAAAAAAAAAAHHH) och sedan lägger mig i badkaret å försöker åstakomma några bra tankar.. Just nu känner jag inte nånga positiva känslor alls.. Vist, detta är en skapligt bra meningslös dag, om man tänker på våfflorna, vilket jag gör :) men annars är den inte mkt att hurra över.. Usch jag blir så less av bara sitta här i den jävla lägenheten mitt i ingenstans! Snart åker jag hem till mamma så får hon trösta mig lite!
Dessa meningslösa saker tar jag dessutom kort på.. färdig lunch, som ofta nu för tiden.. Äta bör man ju och eftersom jag har totalt noll med lust att laga mat numera så får det bli såhär..
Den del som är hyfssad städad i lägenheten och mitt nya söta rosett-skärp som gjorde mig en aning glad i alla fall..
           

Saknar dom där hemma, så sicker jag..

Imorn vet jag att det blir en bättre dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0