Dagen - värst av dom alla.

Torsdagen var den absolut vidrigaste dan alltså. Börjar med en underbar försovning och kastar mig upp ur sängen och på fem så sitter jag i panik i bilen och kör på tok för fort. Hinner gör jag, men fy fan vad dåligt jag mådde och den ända tanken var att dagen inte skulle bli bättre.. och ack så rätt jag hade. Klämde fingret i dörrn och fick världens blånagel och detta var första svimattacken, allt blev svart för några sekunder och jag föll på att spy. Nummer två var när jag skar av mig halva fingertoppen och naglen, blev så kallsvettig och illamående så jag trodde verkligen jag skulle lägga mig.. Sedan gick hela dan snett, helt handikappad var jag på båda händer, ledsen och eländig och ont överallt. Spillde och tappade saker hela dan.. det var faktiskt ett under att jag klarade mig hela vägen hem utan att dö.. J och jag tog en välbehövd shot till middag den kvällen och sprang sedan barfota hem till missarna. För vem tänkte egentligen på att ta den efter att vi släppt in dom? Nej just det.

Fuck this.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0