Helt tvärtom.

Jag vet varken ut eller in, fram eller bak eller helt tvärsom.. Är allt över? Jag har så jävla många tankar och frågor i skallen som jag bara vill gräva ner nånstans i skogen.. Varför kan man inte göra det? Känner mig som den elakaste i världen, men trots allt lite lättad. Dock vet jag att det här bara är början, för snart blir det sakta värre.. för såhär enkelt kan ingen tillåta det att vara.. just nu låtsas jag bara att allt är som det ska, men det kan det väl bara inte vara? inte än.

Helgen har varit helt perfekt. Har haft så kul, tack fina ni<3 Obs, att men helgen menar jag såklart inte söndan, för söndagar är inte helg, det är bara en inklämd dag för att dryga ut veckan med lite depression. I söndags var en av de jobbigaste dagarna på längelänge. Fan va dåligt jag mådde av allt.. Har inte vågat göra ngt mer de senaste dagarna.. har varit helt noll. Det är onsdag idag, hela tre dar har gått och jag andas den luft jag behöver.. Som tur är jobbar jag nästan dygnet runt i några dagar nu, jag har annat att tänka på och dessutom fina människor omkring mig. Idag har jag haft en väldigt bra dag.

Jag vill ha den sjuttondeaugusti NununununuNU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0