Lust.

Måndag och jag är ledig.. Så varför sitter jag fortfarande här i bh och trosor? Har gjort det sen kl tio.. Borde jag inte vilja göra något av denna dag eftersom imorn är det vardag igen.. Frågan är bara vad jag ska göra, känner inte för nånting idag faktiskt.. Sitter bara å suckar åt att ja har så tråkigt.. Nu undrar jag vad jag brukar längta till när jag är på jobbet och bara vill hem? Vad är det jag ska hem å göra? Alla jobbar idag, ingen har tid med mig ändå:P  Och åka till stan har jag verkligen ingen lust med, för det har jag gjort varenda måndag nu i flera veckor.. Jag har egenligen en hel del att göra, men det är bara massa måsten, bara för att jag är så kallad vuxen. Nej, jag tänker inte diska idag, i alla fall inte nu Och nej jag har ingen som helst lust att gå till affärn och handla.. Ännu mindre lust har jag att laga middag i kväll.. Varför är vissa dagar så? Att man inte har lust med nånting alls? Fast jag har väl egentligen ingen lust att sitta inne hela dan heller å inte göra nånting alls..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0