Mer och mer.

Underbara dag, sol precis hela tiden och det gör mig så glad. Dock känns det som om jag blir tröttare å tröttare på mornarna nu, hur kommer det sig? Inte är det mörkare på mornarna redan? Kanske jag som är uppe för sent..

Igår var kvällen alldeles utmärkt bra. Förutom att J och jag hyrde helt fel film, för fy fan va vidrig den var.. mer än så behöver jag inte säga. HAHA. Köpte massa gott gjorde vi oxå porre å gördi x) Lr hur va de? Lr mest nötter. Aja, vi var ju såklart även tvugna att köpa solspray, för vem orkar vänta två månader tll? Inte vi. Nu vill jag däremot till stan och fixa lite sommar kläder.

Tillbaka till morgonen då, en väldigt roande timme till jobbet på många vis, och där sätter vi punkt. Klockan är redan halv två och jg sitter å tänker på att jag har hjälp nu i två dar. Gud så skönt.

Föresten, har funderat mycket på varför jag egentligen lägger ner tid på att sitta å skriva massa onödigt här.. vad är de för vits med det?


Kommentarer
Postat av: J

Jaa, porre å gördi var det. Konstigt det kändes att skriva det :P <3

2010-06-10 @ 17:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0