Pollen.

Lyckan som är mindre total.. lr va fan säger jag? Det är inte lycka alls med pollen.. Har suttit med snor i hela huvet och svullna ögon som bara rinner och skallen som känns som tegelsten, i timmar nu.. Den första timmen av dan var en katastrof. Alla skulle ha tio mackor var, bara för att jag mår bajs idag.. annars brukar det va lugnt hela morron.. Har knaprat massa onödigt skit som inte ens hjälper.. BAJS.
Fick precis sms av underbara Rebecca som ska jobba åt mig imorgon, så jag kan vila upp mig en dag, innan paniken med busslastet kommer på torsdag.. Nu mår jag lite bättre faktiskt:)


P.s Jenny, är du nöjd nu? Nu fick du faktiskt en hel massa skit att läsa, så slipper du läsa om fula fiskar, flera ggr:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jaa jättenöjd! Hade jag nå å göra efter jobbet ;) <3

2010-06-01 @ 17:20:47
Postat av: A.

Haha guud va bra;D <3

2010-06-01 @ 19:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0