Syns jag inte?

Sitter ute på balkongen, känner lukten av grill och vinden är alldeles perfekt varm. Ändå vill jag inte, ändå orkar jag inte. Inte nånting. När jag kom hem från jobbet idag gick jag och la mig och sov några timmar.. och när J väckte mig blev jag sur. Jag ville bara sova bort allt det onda, allt det jobbiga, allt det hemska, allt det som tynger mig. Jag känner mig så orklös nu.. Fick åka hem en timme tidigare idag, känner att jag borde vara glad för det, men det kändes bara jobbigt.. för vad har jag att komma hem till? Vad har jag att göra? Känner att jag skulle kunna jobba dygnet runt nu i några dar för att få slippa känna mig så hopplös.. Jag hade inte ens lust att följa med J & L och bada.. är det illa då? Just nu vill jag bara åka långt bort med någon och bara inte bry sig om nånting och slippa tänka på det jag tänker på dagligen.. Jag känner mig tom. Närstintill ihålig. Nu vill jag inte vara med längre.


Allt har kännts så bra ett par dar nu, kanske är det för att jag har haft saker att göra och inte haft tid att vara för mig själv och tänka på allt som hänt. Är det sant att det är över nu? Är allt slut? Jag vill inte tänka mer.. Snälla, ta mig härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0