Vem bryr sig om strunt?

Idag har jag haft en riktigt bra Efter-jobbet-stund. J och jag var och handlade godsaker till helgen, och sedan stod vi även inne på konsum bra länge och bara pratade, skrattade och grinade. Vi åkte sedan hem till mig och gjorde VA FAN VI VILLE. Satte oss på dörrmattan typ och öppnade alla mina paket:D Sen planerade vi frisyrer och smink och tillsist åt vi middag - Knäckebröd med senapsill och körsbär:) MUMS. För vem bestämmer vad man får och inte får göra? För vem bestämmer vad som är rätt och vad som är fel? Fina J sa något i stil med, när jag tappade smulor på golvet, sedan trampar man på den, och sedan är de i hallen :P Haha vad gör det? Och vem orkar bry sig om det? jag gör vad jag vill, exakt när jag vill. Och vi har dessutom bestämt vad VI vill:) Det kommer bli så bra.


Imorse körde jag på en självmordsbenägen best, så som J sa att det var. Vilket det faktiskt va, för helt plötsligt va han bara på vägen och den kom från ingen stans, grävlingjävlen. Den hade garnaterat legat å kurat i diket och sprang sedan som en halt björn ut framför min bil..  PANG sa det. och den rullade omkring en stund innan den sprang vidare.. Usch.


Idag kom jag å tänka på att det är exakt två månader kvar till RESAN :) ÅH, JAG LÄNGTAR SÅÅ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0