Blod i för mkt mängder..

J: -Redogör i ett schema över födoämnenas sönderdelning! Jag: -VADFANSÄGERDU?! Haha, usch vilket plugg vi har utsatt oss själva för.. men vi har varit så duktiga idag:) Med fika och massa lek så gick det till slut. Mera imorn, då det dessvärre är prov! Men om man tänker på att vi inte pluggade nånting nästan till kemin, så borde detta gå super:)

Idag har jag varit på blodbussen för första gg ni mitt liv. Mådde dåligt så fort ja gick in! Som tur var va de inte jag som skulle lämna blod, skulle nog i nte klara av det. Såg kanyler tjocka som virknålar i folks armveck och literpåsar med bloood som låg på en gungbräda och vaggade. Usch! bara av synen känndes det konstigt i kroppen.. Nej tack, detta är nog inget jag kommer klara av, vilken mes jag är! :P

IMORN kommer pappret :) och dags för kontraktskrivning hoppas jag:) jag ska sätta mig ute vid postlådan imorgonbitti och vänta, sen ringa TB på en ggn:) Nu vill jag tapetsera:D


Kommentarer
Postat av: J

Virknålar! :D <3

2010-03-23 @ 20:54:18
Postat av: Anonym

Haha ;P jaa, klart att man blir rädd!

2010-03-23 @ 20:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0