Bostongurka och sprutgrädde!

Idag har varit en jättebra dag:) Först fick jag upp tidigt tidigt för att vara ledig, men jag hade fullspäckat schema! Besiktning av bilen, som nästintill gick igenom, bara en liten detalj som behövdes fixas:) Å det fixar Papps:P Sen bar det av till min visning:D Och både J och jag blev helt förälskade:) Blev så glad, för det var nästan inget som stämde in i det jag hade trott, som tur var:) Helt super! Sen är det bara en ynka detalj kvar, min livsplanering! Haha, en litenliten detalj bara!
Vi har lagat supergod lasagne idag, å det var såå kul:) Ingredienser vi hade i var bla Sprutgrädde, bostongurka, ja, det var dom roligaste sakerna, sen var de ganska vanliga tråkiga saker;P Men gud så gott det var:)

Vi fick även panik några ggr inför Björn Rosenström, om outfit, frisyr och dylikt. Det slutade med att vi stod i hallen och skrek om alla ideér och sen rotade vi fram alla smyckesgrejor och satte oss i soffan och började pyssla halsband:) Rätt nöjd faktiskt! Check, en del avklarad! Nu är det bara biljetter och två veckor kvar:P Haha!

Jag sa till bror när han undrade : Jag brukar stoppa in alvedon i usbporten för att skydda mot virus! :D Jag är kunnig jag! Har dessutom varit så snäll och hjälpt till med geografin:) Så snäll är jag idag, bara för att denna dag är så bra:)

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0