Bra dag, trots söndag.

Är väldigt nöjd denna söndag:) Dels för att jag vann dessa super fina nya shoes för inte ens 50spänn :D Sägatt dom sitter perfa! Också för att det blir stan imorn och jag ska SHOPPAAA!! Åh vad jag längtar, har skrivit en lång lista på saker jag vill ha:P

Imorn ska jag också ringa och tacka JA :)

Idag har jag varit barnvakt, vi var ute en sväng å lekte i solen, sen har vi bakat chokladmuffins och kört med bilbana:) Imorn börjar en ny vecka och imorn åker mamma och pappa till Puerto ventura! Fan så orättvist! Ännu en orsak till att handla, trösta sig lite:) Och trösta sig lite mera med en Subway macka imorn kanske:P

Nu ska jag natta mig själv så jag orkar vara mamma och gå upp 7 imorn:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0