Con pana.

Nej nu måste det snart bli den 26:e, innan jag blir tokig! Längtaaar så himla mkt nu! Har dessutom inte varit ut på några veckor nu, så tar fan en två dagars i Uppsala den helgen;D Vill Nu nu nu! Veckan därpå får jag dessutom lägenheten:) För en ggn skull vill jag spola fram tiden!
Idag var det jobb igen, dan gick super fort  och jag börjar bli duktig på att inte äta ngt onyttig på arbetstid, börjar tröttna på utbudet:P haha! Istället gjorde jag min kärlek, chokladlatte, skulle kunna dricka hur mkt som helst. Nästa vinter måste jag köpa mig en espressomaskin, det är en sak som är säker. Snart bli det heltid igen och då kan jag göra hur mkt jag vill:) Yes! Idag var det äntligen en som ville ha en Con pana, min första:) Hann även med att skriva lite på en labrapport, känner mig väldigt nöjd!
                                         

Bror hade middagen klar när jag kom hem, så snällt! Så skönt att sätta sig vid dukat bord, kan jag säga! En dag kvar nu! På söndag åker jag nog hem en sväng å checkar posten, vet att det ligger massor och väntar på mig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0