Det är inget fel på lila!

Idag är det sista dan, ikväll landar mamma och pappa, de är väl hemma runt elva skulle jag tro. Skönt, men ändå kan jag jag inte förstå att en vecka har gått.. Idag åkte jag hem till posten och massa var det som låg och väntade på mig, dock inte det jag ville såklart! Mina skor och mina dermalogicaprodukter! Fan! Blir jag verkligen tvungen att åka imorn igen bara för att kolla om de kommit!? Behöver dem NU och inte SEN! så jävla typiskt!  Åkte till Ikea för att trösthandla lite mycket!  Men så klart fanns inte de saker jag helst ville ha! Min lila fårskinnspläd var såklart slut, det fanns vita, röda och turkosa! Sen fanns inte mina lila tallrikar heller OCH inte de lila satin påslakansettet! Vad är det för fel på lila?! Jag blev arg! Köpte dock lite annat nödvändigt!

Nu vill jag till Ikea i Uppsala och rota igenom deras hela sortiment! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0