Fixat.

Dessa äckligt fula skor såg jag i tidningen för ett par dagar sedan och det var så att jag mår illa! Hur i helvete kan någon vilja ha dom på sig? Gagas skor brevid, var inte heller någon höjdare för den delen! usch och fy, nu vill jag köpa skor, FINA SKOR! 
                                      
Nu vill jag att dom ska komma hem, för då kan allt bli klart och då kan ja få lägenheten den 1 april:) Längtar så!
Idag har jag varit ledig, dom uträttat mkt bra saker, förutom TB, har jag handlat till jobbet och till oss andra, men har oxå gjort den stooora tavlan nu:) Och är så nöjd:D Det blev skitbra om jag får säga det själv:)
Sen kanske det blir lite plugg med J, skulle behövas:) Snart blir det att hämta bror på fritids och sen göra våfflor! Jobba imorn!
           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0