Fredag.

Igår kväll kom J, hon kom hit extra för att jag behövde hennes öron och tankar en liten stund. Vi gjorde som många ggr förut, körde runt med musik och bara pratade om allt, parkerade på hks parkering och köpte skrappyramider. Tack Jenny för att du är så bra<3

Idag kom äntligen Chefen och Ms.M och hälsade på. Gud vad glad jag var att se dom! Över en månad sist pga av all skit. Skönt att se att de mår bra, båda två.
Ms.M gick omkring och plockade här å var och hjälpte till medans de var där och de fick mig att minnas alla stora dagar från i somras, då det var miljoner människor ute och Ms.M kom in och sprang runt som en yr höna och försökte hjälpa alla på samma ggn. Jag saknar det, vill ha sommar nu och personal som jag kan styra över:P

Fina människor♥
Fredagen den 12 mars, kommer jag alltid minnas!


Kommentarer
Postat av: J

Haha tack själv gumman! :) <3

2010-03-13 @ 00:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0