Härligheter!

Underbara helg!
Fredag - jobbat hela dan, ganska lungt så bror och jag lekte. Haha, sten, sax, påse! -Men vadå jag tog pistol :P Fredagkväll bar det av till Uppsala till efterlängtade Björn Rosenström! Det var nästan för mycket folk, men kul var det! Sen blev det såklart Subway, min vanliga:)
Lördag - 3 timmars sömn och nästan sovandes i bilen på väg till jobbet med världens huvudvärk och sömnbrist, en bra start med andra ord! Väl på jobbet efter en latte och min andra halva av subway mackan, var jag totalt återställd:P Sen däremot har jag jobbat och stressat ihjäl mig hela dan, inte kul när de blir föör mkt! Men hem kom vi! In i duschen och sen börja om på nytt med hårfix och smink, härligt säger jag bara! Sedan bar det av till Uppsala igen, denna ggn var det premiär för ms.M i Storstaden:) Och jag säger bara det, Jag ville aldrig att kvällen skulle ta slut! Detta va den roligaste kvällen på längelänge:) Nästa lördag är ett måste nu!
Såklart även denna natt blev det en Sub:) På tåget hem trodde jag att jag var vaken och satt å väntade på att de skulle ropa ut Tobo, men tydligen hade jag somnat och vaknade av att väktarna på tåget sa att vi va framme! Konstigt, det kändes inte ens som om jag sov.. Promenad hem sen i regnet, dock var det skönt! Men fy vad jag längtar till torsdag nu! För nästa helg har jag MIN, BARA MIN lägenhet och jag ska banne mig ut då bara för att känna känslan att komma hem till en tom lägenhet där jag kan göra exakt vad jag vill:) Great!

En kort sammanfattning, allt som allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0