Hemska dag..

Hur ska man beskriva dagen, idag? Jävlig, rent ut sagt! Prov nr ett! FANFANFAN! Helt jävla idiotiskt prov, kunde väl lite grann.. Men det "lilla" läxförhöret, som snarare va 2 A4 sidor PROV! Fattade inte ens orden som hon avnänt så hur i helvete ska an då kunna svara på en fråga? Blev förbannad, för hon sagt att det bara va ett litet läxförhör.. ska klaga! Usch, vilken hemsk dag!

Förutom det har det varit bra, åt en världsa god frukost, rssinfrallor med kalkon:) dock så råkade jag köpa blodgrapejuice, ingen höjdare! Så nejtack! Fikade lite med morotskaka oxå, är det onsdag så är det.. Resten av dagen va vi hos J. Spelade som vanligt:) sen fick vi köpa lunch och åka tillbaka tillskolan å äta där för vi va så stressade av allt skit.. Min lunch bestod av två bananer och en ask körsbärstomater..!

Imorn är jag ledig, tänkte sova lite längre iallafall, sen åka till banken å fixa växel till jobbet, för vem ska annars göra det? Jag är min egen chef nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0