Igår..Idag.

Vi åkte till systemet först, för posten var så satans seg.. Vi inhandlade massa nyheter som bara måste vara goda! Körde därefter tillbaka till postlådan och gissa vad som fanns där i?  JO, kuveret med det efterlängtade pappret:D jag åkte ganska på en ggn till TB och frågade efter Ms.V. fick fika medans jag väntade och sen kom hon med kontraktet:) Och det bästa av allt, Idag är det bara EN vecka kvar tills jag får nyckeln! SJU DAGAR! Jag kan inte ens tro att det är sant!

Provet skrev jag fortast av alla, vad det nu ska betyda.. det gick nog skit, men tänk, det skiter jag fullständigt i just nu! Tre paket väntade på mig när jag kom hem, äntligen kom alla saker jag väntat på, På samma dag, dessutom! Glada dag!
Och nu är det alltså torsdag! Hade inte med datorn hem igår, så skriver en tvådagars istället.. Kom nyss till Trp, med bilen full av saker.. knappt så att jag fick plats! Hade världens största kartong full med grejor på passagerar sätet och de va så illa så jag knappt kunde växla till femman, för kartongen låg på växelspaken! HAHA! Mamma blir nog glad när hon kommer hem och ser att halva lägenheten ligger här hemma i deras hus :) Lugn det är BARA en vecka!

Jävlar, imorn är det äntligen fredag och det betyder inget annat än Björn Rosenström:) Som vi har längtat och pratat om det, i veckor! Ska bli super! Först däremot är det jobb, bror ska med och praoa hos mig, skönt med hjälp:) Lördag lika så, jobb med bror! Tack och lov, jag vill inte vara själv en lördag till.. det är INTE roligt! Utgång även på lördag, änligen med fina Ms. M. Det var på juldan vi sågs sist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0