Jag har påstått..

Igår var en bra dag, trots att jag enbart satt där jag alltid sitter.. i mitt hörn av soffan. Jag mådde bra, otroligt! Jag vet att det är löjligt, men på ngt sätt har jag alltid vetat, lr är det bara vad jag trott?
Hur kan jag tro att jag vet hur det kommer att bli? Det har jag påstått mig göra länge länge. Det är nästan precis 4 år sedan nu.
   Det blev Gårdskär igår, alltid något. Men varför har jag ingen ork? Trots allt har jag faktiskt städat undan lite idag OCH plockat undan den rena tvätten, bara för att, lix. Just nu längtar man till kvällen, för lite ljus i vardagen, tre program som börjar! och en av dom är mina älskade hemma fruar, som faktiskt har det värre än mig. tack♥

I fredags efter jobbet åkte jag till Gävle, bara för att köpa jackan och den fanns till min förvåning kvar:) Blev glad och kvällen var räddad! Och äntligen har jag mörktbrunt hår igen så jag kan ha löshåret, kändes så bra:) Kändes som Sthlm.

   Jag orkar bara inte ta tag i pluggandet.. vet att jag måste för det är mkt som måste in snart och proven dessutom, som kommer gå käpprätt åt helvete. För vilken normal människa kan detta? 1948 års val? Koallissionsregeringar? Arbetarrörlesens efterkrigsprogram? Planhushållnings debatten? Krigsårens bränslebrist? Solidarisk lönepolitik? Samlingsregeringen 1939-1945? OVS! OVS! Det är så att jag mår illa, för jag fattar inte ett enda ord av detta..och dessa begrepp ska man kunna beskriva på ett PROV! Jag grinar snart, för hur fan har han tänkt sig? Kommer någon över huvudtaget få ett enda rätt? Detta är sjukt! Jag gör det bara inte!!
   Nu har jag suttit framför Mtv i två dar..snart växer jag nog fast här.

Bror sa till mig i helgen, du behöver inget smink, du är fin ändå! Just nu känner jag mig dock alldeles grå! Orkar inte ens gå ut.. Allt är hemskt just nu!

Saknar.

ps. får jag säga vad jag vill, får jag skriva vad jag vill? Nej, inte nu, inte här. Jag gör det någon annanstans!


Kommentarer
Postat av: J

Men gumman, känns som att vi ska prata imorn! Kom tidigt.. PUSS z3

2010-03-02 @ 17:19:58
Postat av: Anonym

Känns det så? :P Jo ska försöka ta ngt tidigt tåg, usch vill åka BIIIIL!!

2010-03-02 @ 17:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0