Lördagkväll.

Efter att ha jobbat hela dan igår så åkte jag till affärn och köpte, ja just det, ännu en färdig matlåda! Vafan! Köpte lite annat onyttigt också, Men Jag köpte en Mango:D Bra gjort!Det blev en ensamkväll i soffan för hela slanten, efter att ha kollat på flera avsnitt av How I met your mother och efter varje tänkt, nej nu ska jag gå å lägga mig, får jag ett sms av J, ett väldigt behövligt sådan;D Haha vi åker in till Gävle och köper en Subway macka, den allra godaste och sen var vi så nöjda och glada:)
"han hoppade omkring på gatan och akrobatiserade" Ett tappert försök med sprit i kroppen gjorde han något som liknade en 1/3 hjulning. HAHA, och oj vad imponerad jag blev, or not!

Kom hem 1-halv2 och sen va det raka vägen i säng. Idag kommer mamma och brorx2 hit och fikar å leker lite:) precis vad man behöver en söndag:)
                               
Nej nu ska jag kolla till pajen i ugnen och gå å föna håret!


Kommentarer
Postat av: J

Han gymnastiserade även! ;D HAHAHA <3

2010-03-07 @ 12:24:08
Postat av: A.

Haha aa juste;D så jävla kul!

2010-03-07 @ 16:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0