Orklösa jag.

Vaknade imorse kl fem, Jävla skit det är sånna dagar nu.. värmde vetekudden, drack ett glas C-brus och knaprade några tabletter och sedan återvände till sängen. Blev inte väckt denna torsdag heller, av Svensk Cater.. dom börjar bli lite dåliga på det på sistone. Så det var deras fel att jag vaknade halv elva. Ringde sen och klagade en aning:) Sedan blev det soffliggande av hela dagen framför AA och Kvalster. Det ända jag ätit idag är Oboy, brownies, chips och glass med hallon. Börjar känna mig lite matt i kroppen nu.. men är inte ens hungrig. Bara orklös!

försökte vara duktig å damsuga lite, och när jag väl startat damsugaren så såg jag att det redan var städat(!) Känner mig sjuk.. märker inte nånting.
Om ett tag måste jag ändå gå ut.. först handla till jobbet imorn, sen tanka och sen måste jag åka hem med grejor till pappa, som ska fixa det sista med bilen. Usch jag vill inte gå ut, det är det sista jag vill just nu!

Hej jag har mensvärk och är därför sjukskriven från allt som har med ordet jobbigt att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0