Stress..

Dags att blogga från jobbet igen.. Jag fattar inte, men varje lördag på jobbet så är jag nästan övertygad om att det är söndag av någon konstig anledning. Vad vet jag inte. Igår tror jag att jag bestämde mig på riktigt, för jag ringde och skulle tacka ja, men så hade de gått för dagen, så det blir till att ringa på måndag igen, hoppas det blir enkelt och inte en massa frågor, Bara -Jag vill ha den! -Varsågod då är den din! Så vill jag att hon ska säga, men de har hon i princip redan sagt, men det skulle bli lite inkomst prat å så innan tror jag. Hoppas det går bra och hoppas datumet flyttas frammåt, jag vill nämligen fylla år i MIN NYA LÄGENHET :D

Längtar tills jag blir hungrig, för det blir kycklingspätt i jordnötssås idag:) Mums! Efter jobbet blir det Tierp, barnvakt imorn, men ikväll åker jag till J och sminkar hela kvällen:P Börjar bli dags för provsminkningar till tusen nu, man måste ju vara förberedd till Björn Rosenström, så man inte står där samma kväll med panik över ögonskuggan. Haha! och det lär dessutom ta ett tag tills vi lyckas, vi är ju ingen Linda Hallberg dirket;D Ärligtalat så är jag skitkass på att kludda ögonskugga, så kvällen lär bli en utmaning med många svordomar och en och annan skrattattack!
Kanske prova frisyrer oxå? Jag har totalt noll fantasi, så det brukar inte bli så mkt variation alls. Ge mig inspiration!

Ikväll är det dessutom Melodifestivalen och SALEM ELLER OLA SKA VINNA! Bra, då var de bestämt! Kom och tänka på de bara för att Salems låt spelas just nu, fick nämligen tillbaka min radio igår:P Så äntligen lite livat!
Snart börjar en hel veckas barnpassning..En hel veckas tidig uppgång, en hel veckas skjussning, en hel veckas hämtning, en hel veckas middagslagning (HAHA, ja nu måste jag hålla mig till husmanskosten) :P Och så vidare, och så vidare. Puh!

Klockan är nu 11.22, alltså är det 3 h och 38 min kvar till stängnig plus ytterligare 30-40 min tills jag får sätta mig i bilen och köra hemmåt.


Oj vilken stressig dag, ett tag trodde jag att jag skulle få en hjärtattack å lägga mig på golvet! Sjukt mkt folk, börjar snart bli dags för lite sällskap! städningen tog snarare 90min!! Skönt att det bara är kvällen kvar:)

HAHA dom sa på ett barnprogram nyss :
tack för att du just ville tjyva mina pengar, jag är väldigt tacksam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0