Veckan har bara börjat..

Helvetes jävlar vad glad jag är! Blev väckt i morse av chefen som sa att det blir jobb i påsk, å att dessutom J ska få vara med mig :) Ska bli super kul, det blir alltså jobb onsdag till söndag! Sen kom jag å tänka på att jag inte kan hämta min älskade nyckel på torsdag efter som jag jobbar då, så ringde till TB och frågade om det gick å hämta ut den tidigare.. och gissa vad?! :D IMORN KL 8.00 SKA JAG HÄMTA DEN! Jag är så jävla glad nu! Vill lägga mig på golvet å skrika av lycka imorn, men då kanske grannarna börjar undra..

Och som inte det vore nog så ska J och jag dessutom ta oss till Uppsala med pappas släpkärra :D Haha! Har aldrig kört med släp förr, men de kommer gå fint! Ska handla massa möbler å grejs! och SEN, blir det Uppsala igen på Klubbkväll på MUS:) GUD vad jag ser fram emot morgondagen, och hela veckan föresten. Detta kommer bli super! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0