Dagens första fika.

För en liten stund sa jag till Robert, Klockan är BARA Elva, klockan va då kvart över elva till och med. nu en kvart senare kollar jag igen och det känns genast mycket bättre när den är runt halv tolv, hur kan det göra så stor skillnad? Vid elva så känns det som om det fortfarande är morgon och man har heeela långa dan framför sig, men vid tolv börjar man närma sig dagens mitt, typ. Det känns inte alls lika tungt längre, allt beroende på några minuter extra. Konstigt(utropstecken) Ja, mina tangenter funkar fortfarande inte, skitjobbigt när man ska logga in på internetbanken, haha. Har fått suttit och kopierat massa siffror från andra ställen bara för att det ska gå.

Imorn ska J på Lady Gaga och jag är så sjukt avundsjuk.. för vad ska jag göra? Jo jag ska jobba.. Usch, jag vill också roa mig:P Det är faktiskt bara två och en halv dag kvar innan det blir helg och det lutar åt crusing på lördagkvällen:) Säg bara att dom har den gamla vanliga rundan och inte utanför stan som förra året..


Kommentarer
Postat av: J

Förstår att du är avis ;) Det kommer flera gånger ska du se! :) Aa hoppas jag med, förra rundan var inte kul :P <3

2010-05-06 @ 17:12:36
Postat av: A.

Haha jaa:) Nej eller hur, men de kommer bli kul ändå:) <3

2010-05-06 @ 18:33:56
URL: http://astahr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0