En vanlig torsdag.

Fy vad dimmigt det har varit flera mornar i rad nu.. imorse såg man bara några meter fram, sen va de helt vitt..
                      

Solade tolv minuter iförrgår och fan va bra det tar alltså:) Måste börja jobba på brännan så den tar bättre i sommar:) Jag känner mig jättebrun idag faktiskt, sola en sväng idag igen kanske?
Igår kväll fixade Linnea mitt hår och fan va skönt det känns nu när allt det trasiga är GONE(utropstecken). Därefter färgade Jenny håret på mig oxå, så jag känner mig riktigt ny nu faktiskt:P Precis de jag behövde.

Det är en helt vanlig torsdag idag, men ändå känner jag att jag har miljoner saker att göra idag.. de mesta är bara hemma-saker så kan inte börja fören ikväll.. Usch, skulle behöva åka hem nu egenligen. Först ska jag till banken och fixa växel, sen måste jag diska för att kuna göra nån middag, den göra middag, skirva en jävla uppsats om globalisering, sola, tvätta, åka hem till familjen å hämta och lämna grejor.. och där tog det stopp.. Fattar inte hur jag ska hinna..

GårDagens citat: Vad är det här då, Va finns det inte sedlar i femmor?
Nej nu blir jag nästan rädd.. helt svensk va hon, tanten.. Har hon aldrig haft egna pengar förut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0