Flytande bokstäver.

Råkade vicka ut lite loka igår över tangenterna, sen spårade hela datorn ut, skrev av sig själv och ville verkligen inte va me längre.. var tvungen att stänga av den mitt i alla konversationer, kunde ju ändå inte skriva mer än de datorn skrev åt mig..gggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb ovs.. Vågade inte slå på den mer sen, utan gick å bakade min banan/chokladkaka istället:)

Nu när jag slog på datorn igen funkar den som vanligt, med undantaget att dubbelV, KU, Ett och två inte funkar.. Ingen big deal:P Ett nytt tangentbord kostar tvåhundra lr så, ifall de inte vill fungera framöver heller.. vi avvaktar å ser..(nu hade jag velat göra ett utropstecken, men den funkar ju inte) Orkar inte kopiera skiten hela tiden:P

Hoppas på ännu en lugn dag, har faktiskt lite mer på schemat idag, ska slänga ihop en smörgåstårta lite senare, med de gör ja på fem min.. så, så mkt mer va de kanske inte å göra.. Tror föresten dom skulle byta spis åt mig idag, dom ringde imorse.

Jag kom på att jag fortfarande inte har flyttat tvn.. tänkte på de hela kvällen, först vare betty, sen tänkte jag bada, men så visade de sig att jag inte sett DH i allafall, så va tvungen att sitta fastlimmad vid tvn en timme till.. sen blev det bad och sen kolla jag christine, så ni ser, jag hade fullt upp:) MEN ikväll innan AA kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0