Genteknik!

Det kändes tungt att gå upp imorse, första dan på heltid perioden. Usch! Iochförsig så är det väldigt skönt att den äntligen börjar, men samtidigt känns det som om jag aldrig kommer hinna göra nånting annat! Har suttit och skrivit två artiklar om genteknink nu, fått lite gjort i allafall trots att jag "jobbar". Fem timmar kvar nu, sen fyra dar till innan jag får ta helg.. Låter jobbigt! Nu vill jag åka hem och lägga mig i sängen med en film och massa godsaker i knät:) Det ska jag banne mig göra ikväll! Börjar bli dags att flytta in tvn i sovrummet nu när ja fått en längre antennsladd, får dock flytta ut smågrisarna till vardagsrummet:P Haha! Dom lider nog inte allt för mkt, dock tycker jag om att somna till ljudet av att de smaskar i sig hö! :)

   
Känns som om jag vill göra upp ett schema över saker jag ska göra när ja kommer hem, känns oftast skönt att veta vad man ska göra, speciellt om det är något jobbigt, då måste jag lista allt för att få det gjort! Idag är det nog inget jobbit lyckligtvis!  Jag SKA baka banan/choklad kakan jag hittade recept på, så jag har något att äta till Ugly Betty:) DH, har jag redan sett, kunde inte hålla mig, men sen äre massa annat kul ändå:) Så ikväll blir det en tv kväll! Kanska att jag ska bada oxå:) Så, nu har vi det klart i det stora hela! Ååh, jag är så fruktansvärt shoppingsugen nu så att jag snart tar ledigt och åker till stan..! Nu vill jag ha Juni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0