GLAD.

Åh, känner mig så glad dag och som om ja har hur mycket energi som helst:) Dan har gått super fort och nu äre bara två timmar kvar. Gud va skönt(utropstecken). När jag slutar ska jag först handla lite, sen ska jag hem och göra en omelett tänkte jag och titta på den rena disken, (jag ställde mig och diskade vid halv elva igår kväll, av nån anledning känns det så mkt lättare att börja med disken sena kvällar) :P Sen blir det nog film och talang och till sist duscha och hårfixa lite inför morgondan, hinner nog inte de imorn, för de ska nog va så snälla å vänta på mig så även jag får åka bil in till stan, cruising. Ska bli riktigt kul:) Men först är det som sagt jobb igen, ska bli spännande å se de framtida sommarjobbarna, några av dem skulle komma på intervju imorn. Haha blir nästan hyper när jag tänker på att ja kommer ha nån å prata med i sommar. HAHA x) För nu är det så ensamt så ensamt på dagarna :P

Säg att jag har massa paket som väntar på mig när jag kommer hem, har ju fyndat en del roligheter på sistone, vad berättar jag sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0