I övrigt är det en bra dag.

Dumma rådjur alltså. Knappt en meter ifrån stackarn imorse på väg till jobbet..Hade den inte halkat och lagt sig ner precis brevid bilen så hade jag kört över den. Skit läskigt när jag såg att den låg på gatan brevid bilen, jag vete fan vad jag skulle gort om jag kört på den, klarar inte sånt. Det verkar vara djurens dag idag, eller djurens-gatudag kanske man ska säga.. Såg en snabb liten SORK eller råtta kuta över vägen med, OCH en överkörd ekorre.. På hemvägen kör jag nog på en ko eller så..
        
Annars mår jag väldigt bra idag, det är trots allt torsdag.. fast jag har en lång jävla globaliserings-uppsats att skirva. Hurra(utropstecken).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0