Imorn är det imorn.

Stressig dag men med bra besked, praoeleven ska inte få vara kvar(utropstecken). YES:) Ms. M ringde å kollade hur det gick för mig idag på jobbet, mitt i all kaos, 45 min senare kom hon och hjälpte mig, men då hade alla gått, ALLA. Människan är en konstig filur ändå.. För när en går ut, går alla ut.. Så är det när et gäller fikadags i alla fall, kommer en kommer alla, går en går alla.. Jobbigt för mig:P Men men, dan gick fort, fick ju dessutom sova länge idag, till kl kvart över sju:) Imorn är det tydligen vardag igen..

När jag slutat åkte jag hem till familjen med tårta, fick min present av syster, Presentkort:D Yeey. Vi åt good mat, revbensspjäll och potatissallad och sedan tårtan. Kort spelade vi oxå, som alltid när släkten eller familjen samlas..och gissa vem som är bäst? Jo jag, vann såklart:)

Nu tänkte jag tvätta bort sminket och lägga mig i sängen med tvn en stund, innan jag blir för trött för det. Imorn är det imorn det är lördag:D KROOOOOOOOG(utropstecken).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0