Kunde inte hålla mig längre..

....och så kunde jag inte vänta längre:) Nu är paletten beställd och jag längtar såå tills den kommer med posten:D Innan lördag hoppas jag:) Nu vill jag verkligen att veckan ska gå fooort. Imorn börjar jobbveckan igen, men på lördag blir det äntligen utgång igen, längtar så. På måndag ska jag dessutom fixa mina nails på salong, första ggn. Känns riktigt lyx:) Hon på salongen sa till mig - Det är ju du som var så duktig och alltid gick till skolan förr, medans mina barn alltid sulle ha skjuts.. Haha:) Det visade sig att vi bodde nästintill grannar. Världen är liten.
                 

Idag gjorde vi det sista provet, i genetik. Ska jag vara ärlig så vet jag nästan hur de gick. BAJS. Verligen BAJS, men tänk det skiter jag faktiskt i just nu.. för nu kan ska inget förstöra min vecka. Detta firar jag med ett glas Brämhults hallonjuice. Gonatt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0