Tycker jag om grönt?

Gissa vad jag fick med posten idag? :) JO Min 88Palett(utropstecken). Åh vad glad jag blev, jag började därför genast att provasminka en ny variant i grönt. (vem använder grönt lix?) Blev konstigt nog skiiit nöjd med resultatet, trots att det var grönt. Så snyggt blev det, tror det får bli en sådan på lördag:)
                  
Jobbet idag var ungefär lika segt som igår.. jag skrev nog aldrig att jag fått en praoelev som jag verklingen inte orkar med.. för hur blåst får man vara? Hur mycket är en deciliter..? Det ända hon va bra på var att smsa och prata i telefon.. Fuck alltså, är det sant att det är tre veckor till? Jag kommer nog göra något dumt snart(utropstecken). Imorn är det i allafall röd dag, vilket inte är så mkt att hurra över ändå, eftersom jag jobbar vilket fall som helst, men däremot börjar jag en timme senare och slutar en timme tidigare:) Sen ska jag hem på middag hos familjen, syster kommer äntligen och firar mig, papps och bror.. bror fyllde i februari, så det börjar väl bli dags va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0