Vad gör vi egentligen?

Ska jag ta tag i detta nu eller har jag fortfarande för mkt in my head? Fan alltså.. har varit hel konstig i flera dagar, tur att jag inte är den ända som är det.. haha helt besatt, helt sinnessjuk och helt galen, men fan va kul vi har ändå när vi mår så kasst:P Men det känns fan som om jag kommer göra något riktigt dumt snart.. eller rättare sagt så vet jag att jag kommer göra det.. För vem kan egentligen stoppa mig?

Nu när jag verkligen började skriva var jag tvungen å titta om jag skrev igår, trodde de ja, men så va de tydligen inte.. Helgen har mestadels varit tummen upp. Lördagkväll va ju bara för bra, en shot som var rent av giftig fick vi i oss och mådde mystiskt bra hela kvällen sen. Haha de där lät konstigt, men de va så vi kände oss.. Bra men konstig. Detta måste varit något annat än bara sprit.. Söndan blev en lat dag till tusen, i alla fall när det gällde i matväg. Frukost en Sub, lunch nuggets på Mc, middag en pizza och kvällsfika en maxbox. Va till stan på dan med bror, och på kvällen blev det en maxrunda med J. Alltså, i går var jag i uppsala tre ggr, tidiga morron med;) Härlig dag. Idag va ja till gävle med mor och shoppade. hittade en finful klänning, sa -Du skojar. till mamma när hon sa att ja skulle prova den, men väl på satt den som gjutet :P Hem sen och fixade naglarna, och sen till J och kollade film, handlade och satt och ja.. vad gjorde vi egentligen? :P Haha. Det tar vi en annan ggn. Gonatt.
          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0